....Užívej života dokud můžeš....

Dieta s celozrnným chlebem

18. ledna 2009 v 18:11 |  Postava a vše okolo ní
SNÍDANĚ

1. den: 2 plátky celozrnného chleba s 50 g nízkotučného tvarohu a 4 ředkvičkami

2. den: 100 g nízkotučného jogurtu smíchaného s 1 lžící müsli a 100 g ovoce podle chuti

3. den: 2 plátky celozrnného chleba s 50 g nízkotučného sýra a 1 jablko



OBĚD

1. den: Mezi dva plátky celozrnného chleba si dejte dva listy hlávkového salátu a jeden plátek uzeného lososa. K tomu 1 kedlubnu.

2. den: Dva plátky celozrnného chleba potřete tence máslem a dejte si mezi ně 50 g kuřecí šunky a několik koleček salátové okurky.

3. den: Dva plátky celozrnného chleba potřete tence kečupem, dejte mezi ně na tenká kolečka nakrájené rajče a 50 g na plátky nakrájených sterilovaných žampiónů. Osolte a opepřete.



VEČEŘE

1. den: Uvařte 60 g rýže. Polovinu zelené nebo červené papriky nakrájejte na nudličky a opečte na olivovém oleji. Smíchejte s uvařenou rýží a ochuťte solí.

2. den: Uvařte jednu větší bramboru, oloupejte a podávejte s 50 g nízkotučného jogurtu nebo tvarohu, který můžete ochutit oblíbenou bylinkou /rozmarýn, bazalka.../.

3. den: 200 g ovoce nebo zeleniny podle chuti.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama